19.05.2009

Soldat american, filmat in boxeri, in timpul unui schimb de focuri din Afganistan


Un soldat american din Afganistan a devenit vedetă fără voie după ce a fost filmat în boxeri, chiar în timpul unui schimb de focuri. S-a aflat apoi că talibanii atacaseră prin surprindere iar militarul nu a mai apucat nici măcar să-şi tragă pantalonii pe el.

Boxeri de culoare roz cu mesajul "iubesc New York-ul", tricou roşu şi şlapi în picioare. Pare să fie noua uniformă militară a soldaţilor americani din Afganistan, sau cel puţin a unuia dintre ei.

Zachary Boyd, în vârstă de 19 ani a ajuns în această costumaţie direct pe câmpul de luptă pentru că unitatea sa a fost luată prin surprindere de un atac al insurgenţilor. A fost trezit din somn şi nu a avut timp decât să-şi ia arma, casca şi vesta de protectie înainte de a se arunca în luptă.

Imaginile au făcut însă furori pe internet şi nu numai. Părinţii lui au rămas şocaţi când au descoperit poza băiatulului în boxeri pe prima pagină a ziarelor americane.

"Mi-a spus: mamă, am ajuns pe prima pagină a ziarului The New York Times, şi eu am zis: Ce?

Credeam că e doar o poză cu el în vreo misiune de patrulare", a declarat Sheree Boyd, mama soldatului.

"M-am prăpădit de râs, nu îmi venea să cred! Cred că am râs aşa vreo 10 minute!", a spus Tommy Boyd, tatăl soldatului.

Soldatul pe jumătate dezbrăcat a spus mai în glumă mai în serios că se teme să nu fie dat afară din armată, mai ales că imaginile au ajuns şi pe biroul preşedintelui american Barack Obama. Majoritatea comentariilor de pe Internet i-au fost, însă, favorabile soldatului de 19 ani.

sursa: antena3.ro

Haideti mai ca e chiar simpatic...daca el iubeste New York'ul ce sa'i faci? :))
Oricum asta nu este o stire...importanta..e entertainment...dar e bine sa mai stim si noi ce se mai intampla in lume :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu